• Bij bestelling via de webshop vanaf Eur 50,00 geen verzend/logistieke kosten in NL
  • Levering binnen 24 uur
  • Particuliere verkoop enkel via de Webshop
  • Tel 0031-74-2470135

Pritech Scan & Share - Scannen met uw smartphone

Uw gewenste artikelen altijd dichtbij. Scan artikelen snel en eenvoudig en bestel ze via de Pritech Scan en Share app. Artikelnummers opschrijven en dubbelchecken hoeft niet meer! Zo voorkomt u fouten en bespaart u tijd in het bestelproces. 

Scan en Share: snel en gemakkelijk bestellen

Eén van de functionaliteiten van de Pritech app is Scan en Share, met scan en share scant u de barcode van een product met uw smartphone en voegt u het direct toe aan uw bestellijst. 
Zijn al uw benodigde artikelen gescand en verzameld in uw bestellijst? Deel de bestellijst dan via email of via onze Webshop en uw bestelling wordt bij Pritech verder behandeld en naar u opgestuurd. Vanzelfsprekend krijgt u van uw bestelling een orderbevestiging.

Beginnen met Scan en Share

  1. Maak een overzicht van de artikelen die u middels scanning zou willen bestellen; ordergericht of in een grijpvoorraad maakt niet uit.
  2. U ontvangt van Pritech aan de hand van uw artikelen overzicht de barcode labels.
  3. Richt uw grijplocaties of ordergerichte overzicht in met Pritech barcode labels.
  4. Maak een account aan via de Pritech webshop click op deze link
  5. Ga naar de Play Store (Android) of Apple Store en download de Pritech Scan en Share app of click op onderstaand icoontje voor de link; 

Icoonafbeelding                         Icoonafbeelding
ANDROID                                                                             iOS       

  1. Uw heeft toegang tot de App met dezelfde toegang info als in uw Webshop account.
  2. Scan de barcode en voer het gewenste aantal stuks in.
  3. Deel uw bestelling via email of via onze webshop.
  4. Via Pritech ontvangt u een orderbevestiging en uw bestelde artikelen worden bij u geleverd.

 


Pritech VMI (Vendor Managed Inventory)
 

VMI (Vendor Managed Inventory) is een voorraadmanagementmethode, binnen het zogenaamde Supply chain management, waarbij de producent of de distributeur de voorraadniveaus beheert in het magazijn of montagelocaties van zijn klant op basis van de verwachte vraag en vooraf gemaakte afspraken over minimale en maximale voorraadniveaus. Bij een optimale werking van de VMI methode kan het synergievoordeel groot zijn. De producent kan zijn productie en productiecapaciteit nauwkeurig afstemmen op de verwachte vraag naar het product, de distributeur kan zijn voorraadniveaus nog beter afstemmen en de retailer heeft bijvoorbeeld minder dure opslagruimte nodig en krijgt een optimale product beschikbaarheid.

Om het maximale voordeel voor alle partijen te behalen zijn kennis of informatie over drie belangrijke factoren / meetpunten van belang:

  • assortiment en actuele aanwezige voorraad
  • actuele productie of verkooporders en productieplanning
  • leveranciers en pricing

Dit betekent dat tussen partijen vertrouwen, openheid en bereidheid tot delen van informatie aanwezig moet zijn.

Pritech hanteert hierbij de "Lean" methode Six Sigma;

De aanschaf, logistieke en administratieve verwerking van mechanische verbruiksmaterialen z.g. "fastmovers" kost veel tijd en dus geld. Deze proceskosten zijn vaak vele malen hoger dan de relatief lage waarde van mechanisch technische handelsartikelen.

 
Pritech verzorgt voor u het voorraadbeheer op basis van een barcode systeem, waardoor een aantal proceskosten worden weggenomen. Hierdoor kan een kostenbesparing van wel meer dan 40 % worden gerealiseerd. Het definitieve logistieke concept of dit nu One Bin - Two Bin of Can Ban is wordt samen met u bepaald.
 
Onze oplossing is effectief en eenvoudig en start bij het definiëren van het pakket technische handelsartikelen wat u verbruikt en het inrichten van uw grijplocaties met barcode etiketten en of RFID tags.
Periodiek wordt de voorraadbestelling met een barcodescanner ingescand en verzonden in het Pritech inkoopplatform. Dit inscannen kunt u zelf doen of kan Pritech voor u verzorgen. Vervolgens kunnen we de periodieke afname van het gedefinieerde assortiment artikelen meten - verbeteren en controleren.
 
Enkele voordelen van dit eenvoudige concept;
 
>    Overzichtelijke nette lokaties
   Altijd de juiste artikelen door digitale codering
   Periodiek een verzamelde inkoopopdracht; minder bestelmomenten,
      minder 
inkoopopdrachten, minder facturen.
   Kostenbesparing van soms wel 40 % op uw TCO
      (Total Cost of Ownership)
>    Altijd een courante voorraad
 
Naast de bevestigingsmaterialen kunnen wij voor u ook het voorraad  beheer van alle andere technische componenten verzorgen. Gezamenlijk hebben we overleg met uw huidige leveranciers hoe Pritech in dit geval als logistiek partner kan fungeren. 

Wij kunnen u ook helpen met de aanschaf van de juiste opbergsystemen, we hebben hier een aantal standaard vakkenkasten, ladenkasten en bakkenkasten en karren voor beschikbaar.